2010-12-23

köpångest.

Har ni såndär köpångest nu inför jul? Haha. Helt ärligt så brukar jag inte ha det. Bara om jag köper den där tröjan som är alldeles för dyr för min budget men som man har suktat efter i flera veckor. Ni vet hur det känns eller hur? man får lite kramp i magen och kan inte sluta tänka på det.
Denna julen har jag ändå inte köpt så ånga julklappar utan har vart kreativ. Mer än så kan jag inte säga. ;) Men idag ska jag betala mina första glasögon och för er som inte vet hur mycket ett par glasögon kostar så är det typ sex dyra tröjor. haha. Hela min lön som jag tjänat denna terminen kommer gå åt till ett par glasögon som gör mig att se ut som ett freak. Kul. Jag har verkligen köpångest för det där!
Tänk er att ni funderat vad ni ska använda pengarna till, ni har sett fram emot att pengarna ska kommar och så försvinner dom snabbare är kvickt igen utan att ni ens köpt den saken som ni skulle spendera pengarna på.
Min plan för de här pengarna var ett par hängslebyxor och resten skulle jag spara tills i sommar. Jag är lite, jag vet inte, kanske är det dethär som kallas för bitter? inte vet jag.

puss

Inga kommentarer: