2010-12-18

allt i korthet


Hej. Jag r lite dålig på uppdateringar.
Som ni kanske ser har jag fått på mig ett par fula glasögon. På onsdag ska jag välja mig ett par vackra sådana skulle jag tro. Mitt synfel är +0.25. Om det inte säger er så mycket så kan jag tala om att det inte säger mig så mycket heller. Det är typ inget synfel alls men det gör så att jag får ont i huvudet.

Nu kommer en liten lista på vad som har hänt i mitt liv:

Lärare som snackar skit.
Värdelös julavslutning
Volleyboll
Göteborg med estet
julhysteri
snö
körlektioner (jag ska banne mig ta det där himla körkortet när jag fyller arton!)
Lucia
Konfirmander
Sjungande servitris för ideella föreningen i skara.

Ja det var mitt liv under några veckor det. Nu ser jag framåt fast just nu på sekunden ska jag kolla på avsnitt sju i vampire diaries och njuta av mitt nystartade jullov.

Puss

Inga kommentarer: