2010-11-08

en konstig dag

En konstig dag är när:
-väckarklockan ringer 3 timmar för tidigt
-man kan snoza i tre timmar
-knappen trillar av på byxorna man bär
-skolmaten är för kryddad
-man får ont i huvudet så det bara dånar i huvudet
-man får miljoner läxor som ska vara klar samma vecka
-ens mamma ringer och skäller på en för att hon har glömt nyckeln till huset

Ja min dag har vart knäpp. Jag fattar ingenting men aja.
Jag ska snart lägga upp bilder från min underbara vecka men just nu måste jag ta tag i alla fina läxor som våra älskade lärare gav oss i ren kärlek.

Ps: det är tomt utan någon som sover brevid en och som man kan prata med när man vill!

2 kommentarer:

iida sa...

sv: haha eller hur :) helt galet! men lätt att vi skulle vinna Emma :D haha en jorden runt resa skulle inte sitta fel ;)

iida sa...

haha xD jo jag fick veta det xD men finns det inte andra ord som är lite viktigare lr x)? att prioritera liksom ^^