2010-10-30

ny mobil, skicka ett sms!

Hejsan.
En ny telefon är införskaffad. Lite halvt i panik åkte jag och mamma till onoff i Lidköping. Jag är ju tvungen att ha en telefon när jag åker och hälsar på Erika tänker jag, min telefon gav nämligen upp hoppets lyckta igår och blev helt svart.

Iallafall så hade jag kollat på lite telefoner innan för att det skulle gå lite snabbare väl där. Men när jag kommer dit fanns ingen av de jag kollat på så jag frågade butiksbiträdet om vad som skulle passa mig och lite så.
Har ni någongång tänkt på hur bra de är på deras yrke. under ett andetag har de lyckats få fram sju meningar om varför just den produkten är bra. Man blir ju typ snurrig av deras prat. Och hela tiden vill dom få en att köpa så dyra saker som möjligt. Vilket inte min budget klarar direkt.
Och varför är alla butikbiträden så sjukt äckligt snygga? Det kan ju inte vara en slump eller?
Men när man väl har bestämt sig för att köpa den där alldeles för dyra produkten som han pratat om kommer göra mitt liv mycket enklare ja då ska man bestämma om man vill ha en försäkring eller inte. Såklart berättar han om vad som kan häda men den lilla telefonen och man blirparanoid och bestämmer sig för att ta en försäkring iallafall.

Sen går man ut från affären och tänker: ''hur fasen lyckades han med det här?''
Ja det är frågan man aldrig kommer få svar på!!

Inga kommentarer: