2010-10-18

jag tror jag dör, kan inte andas, där dog jag

Jag blir så sur, jag säger bara att jag blir så sur!
Mitt liv är just nu bara ja jag vet inte bara vad ska ska säga. Idag var vi på en värdelös rundvandring i skara. Vi frös ihjäl och lärde oss inget mer än att Sverige är det hemskaste landet att bo i eftersom det nu är istid..
När vi kom tillbaka till skolan pratar jag med min engelskalärare som visar läxan. Den var helt sinnessjuk! Typ värsta filmrecentionen plus att vi ska tänka igenom hela filmen utifrån julia eller romeo och hitta en låt som passar den karaktären man väljer och en bild och massa sånt. Och inte nog med det så inser jag nu att den ska vara inne på torsdag! Herregud. varför det? vi har ju inte lektion förän på fredag.
Jag sa ju att mitt liv är konstigt och att jag redan kan tacka för min tid på jorden.
På onsdag knackar matteprovet på dörren och ja, jag orkar inte mer. Ingen skagakrafthämtning denna vecka heller, så vi får väl se. Vi ses väl på andra sidan porten.

Inga kommentarer: